aaaaaaaaa men..

..spanska provet gick väl sådär ... svarade inte på alla men jag svarade på lite .. men vi som vill försöka igen sen får göra det :D ännu en chans yes !! inget IG hittills !! WOOOHO kan det bli bättre? :question: :D
jag är bara säker på att jag har VG i so och inget annat..
orkar fan inte mer med skolan!! är så himla trött på skolan .. :tired: vill bara att det ska bli jullov !! är så himla trött påkylan och det har bara börjat man också ;(
kan inte förstå att julen kommer snart.. allt går så himla snabbt ..
snart ska jag dra till florence och gå till innebandy träningen... 5 dagar kvar :thumbup: ses !
det där var jag för två år sedan fan vad ful..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0