akdfjaldigkujalkjgk

maja åkte för en stund sen och vi återupplivade massor utav minnen och saker som hade hänt oss på sista tiden.. ja det va mys, att vara med sin bästa vän och bara prata om förr det är obeskrivligt dö kul!! älskar dig TÖRNGREN!
sitter här med spanska sakerna och inser att jag HATAR spanska tänker bara försöka få ett G i spanska orkar inte kämpa för något mer.. plus jag är sååååå dålig på det så varför vara onödigt bra.. ska ändå flytta antingen till USA eller till Grekland... ska ändå ALDRIG resa till spaninen och om jag ska göra det så ska jag ha med mig en tolk :P smart man kan vara ! vill bara att det ska bli lov det är så himla många prov och saker man måste göra ... uft. idag skämde jag verkligen ut mig fan också HAHAHAH  onödigt men kul :D
men nu ska jag fortsätta att plugga höres!
jag och maja i sommras, vill ha SOMMAR NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0