EMELIE MELANDER ♥ FOTBOLL

hellllllo :) har precis ätit middag, idag blev det pizza, calzone (inbakad) och det var gööööött :) tränade fotboll idag  hade glömt bort hur kul det var att spela fotboll det ska jag fortsätta med men jag vet inte om jag ska byta lag till RSF damlag istället för nackdala f95 "/ så himla svårt beslut.. jag vill liksom komma någonstans i fotbollen för det är så kul att spela, att röra vid bollen med fötterna, att vara taggad innan matchen, att gå in på planen och veta att man ska spela fotboll DET är så speciellt och sen så kommer jag vara minst i damlaget laget om jag börjar men deras tränare sa att han ville att jag skulle träna med dom så jag förmodar nog att jag ska byta lag men vet inte när hahah men skitsamma .. satt och pluggade lite och ska fortsätta att plugga nu HÖRES! :D
lite bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0