jag som trodde att det skulle vara omöjligt..

idag har jag bara varit med erika och vi är boknördar så vi gick till biblioteket och med mig hem kom 24 st böcker snacka om att det var tungt.. sen så gick vi in i centrum och kom ut med en varsin choklad och det var ju en bonus på vilken  börda vi hade burit haha.. efter att jag hade varit med Erika så åkte jag och pappa och hans fru till skärholmen.. jag som trodde att det var omöjligt MEN jag har faktiskt köpt ett par chramiga vinterskor.. okej dom var inte skit snygga men dom var sååååå charmiga så jag var bara tvungna att köpa paret! butiken skulle precis stänga men då hittade jag dom här gu vad cooola ! aja men hoppas ni hade en trevlig dag ni med puss på er!
:love:

Kommentarer
Postat av: cecilia

snygga! :)

2010-12-02 @ 15:46:27
URL: http://cceciliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0