va med och tävla du med! :D

hejhej allihopa nu är jag med i en tävling där man kan vinna 3000 kr åt shopping!
klicka här och bli medlem i fb grupp eneniro.se ;)
min motivering: jag sökte på eniro.se på fotbolls saker och då kom stadium upp och där finns alla saker jag vill ha ghaaa! så allt gick prima ballerina!
jag är en tjej som älskar sport, jag går på innebandy och fotboll!
de jag vill ha är ett par bra fotbolls skor och en bra innebandy klubba :D
kan ni tänka er när jag är en fotbolls stjärna då kan blicka tillbaka och tänka på mina första bra fotboll skor och kunna tacka den här tävlingen! wow alltså :D och en till sak jag vill ha är en riktig vinter jacka hoppas att jag vinner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0