JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT!!

Godmorgon japp rubriken säger allt! i fredags så blev festen lyckad! det var riktigt kul och jag/vi tog mer än 300 bilder hahaha >< jag har träning idag fast jag vill bara lägga mig ner.. just nu känner jag att om inte jag går bort från min säng så kommer jag nog somna! jag är så trött för att jag dygnade så jag somnade halv sju men sen så väcker dom mig och säger att jag ska gå upp, så jag har inte sovit mycke kanske 3 timmar den natten ;( och efter träningen kan jag inte duscha för då ska vi ha visning på vårt hus och då ska vi gå på en prommenad så då kan jag inte heller sova -,-' aja nu ska jag ta en frukt och vänta på att tiden ska gå lite fortare!!!! (ni får några bilder senare efter att min kompis har laggt ut dom) skriver ett inlägg ikv!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

härligt att det var lyckat :)

2011-02-21 @ 15:32:20
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0