SKOOOOOOOOOOOOOOOL TRÖTTTTTTTTTTTTTTTTTT!

ahap har inte berättat exakt vad jag gjorde i helgen så de kan jag göra nu Fredags: då var det hemma hos tess. Lördag: jag ville bara dööö men det kunde jag inte va med niki sen tvingade niki ut mig och då ringde vi fatou och åkte och tittade på bio kommer inte ihåg vad den heter men christina aguilera och cher spelar i den filmen! den var jätttttte bra se värd!!! söndag va hemma och tittade på tv >< :) aa det var min helg det.. idag så har jag pluggat och tittat på tv på saker som jag har spelat in.. jag är super duper trött men orkar inte gå och sova.. det blev inga bilder idag heller för att min kompis orkar inte skicka -,-''''''''' ni får se på dom när hon skickar dom! ♥


RUBRIKEN SÄGER ALLT!!!!



HEHE lånade bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0