matte suger!

idag så har jag varit i skolan och det gick bra! det blev inte matte prov han "råkade" säga fel dag -,-' jo men tjena! han sa ju till mig att jag skulle skriva idag men nej nej.. typiskt -,- men det gör inget nu när jag tänker efter för att vi gick igenom saker på tavlan och jag förstod inte så mycket hehe..  imorgon är det fredag (veckans höjdpunkt :D) och då ska jag först åka till tumba köpa present till therese sen så ska jag hemma och fixa mig packa lite saker och sen så är det fest hemma hos therese!
hu vad jag saknar min lilla ronja ;(


jag saknar min garbo ;(

Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh så söt :)

2011-02-17 @ 18:16:58
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0